  • Data: 2008-08-02 11:22:16
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 02 sierpień 2008 05:40
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f...@z...router>):

    > To demagogia Tristan. Jeśli cały system (nie tylko medyczny) funkcjonuje
    > poprawnie to większość ludzi, w z grubsza normalnym, tzw kapitalistycznym
    > kraju będzie stać na leczenie.

    Tak. Tę większość, która jest zdrowa i leczy się na detale.

    > Porównywałem sobie kiedyś obciążenia
    > wynikające z ZUS ze składkami płaconymy w jednej z firm ubezpieczeniowych
    > dla ich najdroższej polisy i te składki są tylko 2x większe od zusowskiego
    > obciążenia.

    No i ludzi stać na 2xNFZ? Bo pisząc ,,zusowskie'' myślisz o nfztowym, nie?

    > Polisa zaś oferuje pokrycie 100% kosztów do sumarycznej kwoty
    > liczonej w milionach dolarów, w prywatnych klinikach i we wszystkich
    > krajach świata (za wyjątkiem USA :)

    Spytaj ich co będzie, jak będziesz przewlekle chory. Jak np. będziesz miał
    stwardnienie rozsiane i będziesz potrzebował regularnych leków do końca
    życia. Spytaj czy cię ubezpieczą jak JUŻ jesteś chory.

    Prywatny ubezpieczyciel ma zarabiać. Szacuje ryzyko i CZASAMI wtopi. Więc
    dla przeciętnego zdrowego obywatela OK. Gorzej ze starymi lub schorowanymi.

    --
    Tristan