  • Data: 2008-08-02 11:18:13
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 02 sierpień 2008 08:38
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g70vcu$bft$2@srv.cyf-kr.edu.pl>):

> [...]
    > to co pisze? Olgierdowi juz napisalem, ze poglady ekonomiczne
    > lansowane w USA to taka sama utopia jak marksizm-leninizm.
    > Z akcydentalnych i tylko okresowych zgodnosci tworza teorie
    > ekonomiczno-spoleczne, a potem wjezdzaja czolgami, aby rabowac
    > rope, a przy okazji cwiczyc poligonowo. Bin Laden to wzorcowy
    > przyklad, ze amerykanski imperializm jest dokladnie taki sam,
    > jak socjalizm - stworzyl problem, z ktorym nie umie sobie poradzic.
    > Dla niezorientowanych: bin Laden byl finansowany przez USA, dopoki
    > byl wygodnym narzedziem antyradzieckim w Afganistanie.

    No więc jaki ustrój proponujesz?
    Jaki jest ,,racjonalny''?

    > To nie sa poglady prospoleczne. To sa poglady lansujace pasozytnictwo
    > lumpenproletariatu. Ty probujesz mnie przekonac, ze nalezy nakarmic
    > glodnego, ja probuje znalezc mu prace. Nie nakarmisz wszystkich,
    > bo nie starczy ci zasobow, jezeli ci glodni sami sie nie wezma do
    > pracy.

    No i z tym się zgadzam. Czy ja mówię, żeby dawać bumelantom? Toż właśnie za
    PRL bumelantyzm i nieróbstwo było tępione i każdy musiał pracować. Może i
    niektórzy tylko się po PGRach opierdalali, ale przynajmniej do roboty
    chodzili, a teraz siedzą na placu i piją za moje.

    Ja popieram socjalizm, nie marnotrawizm, już pisałem.

    > Polski NFZ sie rozklada, bo 30% klientow to pasozyty nie placace
    > realnych skladek - rolnicy. I co zrobisz jak sie do reszty rozlozy?
    > Zaplaczesz, ze swiat jest zly?

    Wszystko przez żydów, cyklistów i rolników? Akurat rolnicy niewiele
    korzystają z usług NFZ.

    > To sa srodowiska z lewacka ideologia.

    I chwała im za to, bo dzięki temu można jako tako żyć bez bycia przestępcą.

    > Ty tez pracujesz za darmo
    > w tym szpitalu?

    A kto mówi o pracy za darmo?
    Pismo mówi ,,wart jest robotnik swojej strawy''.

    > Nedza, ktora sprowadzi wdrozenie twoich pomyslow w zycie
    > zabija czlowieczenstwo jeszcze bardziej. Najbardziej wredny
    > i pazerny kapitalista nie bedzie tak bezwzgledny, jak nedzarz
    > walczacy o przezycie.

    Ale jaka nędza? Czy w Szwecji jest nędza? Nie myl socjalizmu z PRL, bo w PRL
    wysysał dobra Wielki Brat. A i tak nędzy nie było. Za to teraz w niektórych
    środowiskach jest. Bo właśnie socjalizm polega na tym, żeby nie pozwolić
    jednostkom na sranie kasą obok nędzy reszty. Nie ma ekstremalnie bogatych,
    ale i nie ma nędzy właśnie.

    --
    Tristan