  • Data: 2008-08-02 15:58:08
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 17:02:44 +0200, cranky napisał(a):

    > Pracodawca ma rachunek w PKO i za przelew pensji itp. bank potrąca 0,5%
    > kwoty przelewu (chyba ze pracownik założy konto w tym samym banku). Czy to
    > zgodne z prawem? Jak pracodawca może obciążać pracownika kosztami
    > wypłacania mu pensji, czy to on musi ponosić te koszty. Czy pracownik w tej
    > sytuacji może pisemnie zażadać wypłacania pensji "do ręki"?
    Przelew przychodzący z PKO SA - kwota przelewu jest niższa o 0,5% niż na
    pasku. Bank na który wpływa: rachunek Oszczędzam w Eurobanku.
    Post był niejasny, bo nie byłem pewien który bank potrącił - teraz
    sprawdziłem i wydaje sie że potrącenie z PKO lub pracodawca sam sobie
    odliczył. Jak wyjaśnię sprawę (we wtorek idę do PIP) opiszę szerzej.
    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
    PS Dobry ustrój to taki jak demokracja Ateńska, Monarchia Kolonialna czy
    Socjalizm Wczesnokubański: ustrój utrzymujacy się za cudze pieniądze.
    Zły to demokracja spartańska, monarchia jak na czarnym lądzie, socjalizm
    albański: ustrój któremu brak pieniędzy (cudzych i własnych).