  • Data: 2008-08-02 20:22:20
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od wtedy, od kiedy uważam, że należy o chorych się troszczyć. Po prostu tak
    > uważam, że jest mornalnie OK. Nie uważam, żeby jak ktoś chory albo po
    > wypadku to do piachu. Od tego jest społeczeństwo, żeby troszczyć się o
    > słabsze jednostki. Można zlikwidować służbę zdrowia, policję, straż pożarną
    > itp. Jak ktoś zdrowy, silny, bogaty, to przeżyje... Ale mi to nie
    > odpowiada.

    A mi jak najbardziej. Widziałbym natomiast inne rozwiązanie dla
    frajerów, którym to nie odpowiada: jakiś rodzaj funduszu (abstrahuję
    tutaj od formy i kosztów własnych) na starych, słabych, biednych i
    chorych. Jak ktoś jest frajerem/katolem/itp., to niech sobie płaci.

    ALE Z JAKIEJ KURWA RACJI MAJĄ NA TO IŚĆ MOJE PIENIĄDZE???

    > A czy ja bronię obecnego stanu polski? przeca nieraz mówiłem -- zaorać i
    > posiać nowe. Ja bronię socjalizmu i prawa ludzi do życia i ochrony ze
    > strony całej grupy społecznej.

    A ja bym socjalistów do piachu posłał. Czysto profilaktycznie. Tam ich
    miejsce.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com