  • Data: 2008-08-02 14:13:48
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Aug 2008 12:43:34 +0200, Tristan napisał(a):

    > No i słusznie. Nie można stać się dobrym w 10 minut.

    Wiesz co, mi się na swój sposób Twój pomysł podoba, ponieważ zakłada
    rządy arystokracji czy też merytokracji.
    Jest taka koncepcja, aby w egzekutywie byli wyłącznie ludzie w wieku
    30-40, w legislatywie 40-50, zaś starsi w judykaturze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl