  • Data: 2008-08-01 18:49:38
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 18:40
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808011832570.2848@quad>):

    > O ile pamiętam, na forum mBanku, który w okresie promocyjnym
    > przelewy internetowe miał za darmo, a prawdopodobnie później
    > było zapodane również na grupach, ktoś zauważył że pewne bardzo znane
    > radio z miasta od pierników ;) ma konto w PKO SA, które pobierało
    > prowizję "za wpływ". AFAIR 1 zł.
    > Sugestie aby powpłacać po złotówce w postaci 100 szt przelewów
    > w kwocie 1 gr też widziałem.

    Ale to dotyczyło Poczty.... Po prostu Tata Grzybek miał umowę z Pocztą, że
    prowizję płaci on. Możliwe że z częścią banków było podobnie i też z nimi
    miał umowę na przerzucenie prowizji.

    --
    Tristan