    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 03 Dec 2023 23:44:08 GMT

    On 2023-12-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    64735,dlaczego-nie-namierzano-komorki-14-latki-z-and
    rychowa-policjant.html

    > Bo dworce się przeszukuje, bo może czeka na autobus. Pełne ludzi centrum

    A skąd ona miałaby się znaleźć na tym dworcu tracąc przytomność? To juz
    chyba lepiej przeszukać tereny na drodze z domu do szkoły, nawet jeśli
    byłby to parking pod aldim.

    > handlowe nie, bo jeśli nawet tam jest, to teoretycznie w razie kłopotu
    > ktoś powinien pomóc, zaalarmować. A jak siedzi i się bawi na telefonie,
    > to znalezienie pilne nie jest.

    Znowu zakładasz jakiś dziwny wariant, że siedzi i się bawi. Ja serio
    rozumiem, że takich zgłoszeń jest kupa, ale chyba nie powinno się zawsze
    zakładać, że to własnie taka sytuacja. Te pismaki, których tak nie
    lubisz cytują przeróżnych, czynnych funkcjonariuszy, którzy twierdzą, że
    sytuacja była jasna, że dziewczyna potrzebuje pomocy.

    > Następny. Ja wiem, ze na tym forum mało komu zależy na wiedzy
    > merytorycznej ale bądź uprzejmy przeczytać rozporządzenie o tym, co
    > operator przekazuje służbom i nie powielać głupot.

    Wypraszam sobie, żaden następny. Jeden z pierwszych. Od początku
    twierdziłem, że taka informacja byłaby bardzo przydatna. Co ciekawe w
    poście obok, sam wydajesz się tak twierdzić. Co ma do tego jakieś
    rozporządzenie? Nie da się ustalić choćby w przyblizony sposób, czy co
    chcesz właściwie powiedzieć?

    --
    Marcin