  • Data: 2009-02-20 11:08:03
    Temat: Re: Poszerzenie okna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Feb 2009, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > No i?
    > Jak się uprze, to nie wolno mi będzie ingerować w moją własność?
    > Chore.

    O ile pamietam była kiedyś z tego powodu większa awantura bodaj
    w Bielsku-Białej, widziałem opisy w prasie (stąd pamiętam).
    Poszło o to, że projektant zaprojektował "zespół budynków"
    i sprzeciwił się dobudowaniu w okolicy (objętej projektem)
    innego budynku.
    Nie pamiętam o co poszło, ale poszło do prasy bo się zadymiło
    (nie dosłownie :)), siakiś przetarg na budowę czy cóś był
    ogłoszony - a tu szlaban, "nie bo nie, nie wyraziłem zgody
    w projekcie".

    > Za projekt kasę dostał, budynek powstał i na tym powinno się to skończyć.

    "Utwór zależny", niestety.
    Jak pisałem poprzednio - ten sam problem, co u fotografa z "problemem
    oryginałów".
    Trzeba zadbać w umowie...

    pzdr, Gotfryd