    From: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Date: Thu, 20 Nov 2003 02:35:34 +0100

    Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bph398$7di$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie jestem miękka, Leptonie ;).

    I tak trzymac ;)

    > Ba.. kto ma miękkie serce, musi mieć.. ;)

    Ciesze sie ze sie rozumiemy ;)

    > Myślę, że przypadkowo dałeś się wciągnąć w dyskusję,
    > którą toczymy tutaj już od dawna.

    I zapewne masz racje, zajrzalem na psp przypadkowo...

    > Chwała Ci za to! :) - widzę, że naprawdę chcesz pomóc.
    > Niestety jednak, nie znasz wszystkich niuansów. ;)

    ...i chociaz czulem ze przegapilem duzo ciekawych postow...

    > Nie jest też prawdą, że kontrowersje dotyczą postów jednej
    > czy dwóch osób. Było ich więcej.

    ...to przez ta moje niedoinformowanie popsulem cale dzielo tworzone tutaj
    ;)

    > Sprawa dotyka również osób, których cytaty lub nicki
    > są używane w zamieszczanych w dziale "wybrane posty"
    > fragmentach (co podkreślam - ponieważ posty są skracane
    > i często niekompletne - [czasami z braku miejsca ;)]
    > co powoduje, że mogą stać się (czasami) własną karykaturą.

    Temu to i ja jestem przeciwny, lecz nie widze w tym zadnego problemu zeby
    odrazu zamykac tak fajny dzial, wystarczy aby popracowac nad umieszczaniem
    poprawnie postow i mysle ze problem bylby rozwiazany. Zreszta nikomu sie
    nie dogodzi, zawsze sie znajdzie osoba ktora bedzie miala chociazby jakies
    "ale" i uwazam ze jest to jej problem i niech sie wybierze do psychologa
    ;)

    > Jestem za trwaniem SERwisu ;).
    > Kocham ten SERWIS jak własne Dziecko :).
    <cut>
    > :))
    > Jesteśmy (mam nadzieję, że nie tylko ja) wdzięczni
    > za Twoje zaangażowanie :).

    Az sie zawstydzilem, tyle pochlebstw ;)

    <cut>
    > Może Redakcja zamieści nasz post, jako jeden z ostatnich? ;)

    Nie bede pisal ze wyrazam na to zgode, bo uwazam to za glupie... Nie
    wstydze sie swoich postow, ktore nawet moglbym lepiej napisac i to np. bez
    bledow ortograficznych, tym bardziej ze nie podpisuje je swoim nazwiskiem,
    wiec wrazie czego wszystko bedzie na Leptona, lub on bedzie sie przejmowal
    konsekwencji swoich postow... tylko kto go zna? Kiedys nawet spotkalem
    kilku Leptonow ale to juz inna bajka... ;D

    Pozdrawiam,
    Lepton