  • Data: 2010-09-10 20:33:00
    Temat: Re: Postępowanie spadkowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/10/2010 3:24 PM, spp wrote:

    > No właśnie, a dzisiaj, w dwa miesiące po złożeniu takiego oświadczenia
    > otrzymałem z sądu informację, że na mój wniosek toczy się postępowanie
    > przy udziale (wolne miejsce) przejęcie spadku po (dane zmarłego) ... no
    > i nie wiem jakie postępowanie bo brakuje pewnie kilku zdań.
    > Zostałem wezwany do złożenia kilku oświadczeń (w szczególności czy
    > został sporządzony spis masy spadkowej bo jak nie to zrobią to na mój
    > koszt), załatwienia pełnomocnictw i wskazania adresów do doręczeń - z
    > naciskiem na spadkobierców zamieszkałych za granicą.
> [...]

    A może inaczej to poszło.
    Notariusz sam z siebie twoje oświadczenie przesłał do właściwego sądu,
    bo w sumie po co ci to oświadczenie byłoby jak nie do sądu, a sąd sam z
    siebie pociągnął to dalej.
    Zapytaj notariusza i zapytaj w sądzie.
    W sumie kto wniósł opłaty, że sąd się tym zajął?
    Może notariusz pytał czy chcesz, a ty nie bardzo wiedziałeś na co
    odpowiadasz.