  • Data: 2006-01-03 21:03:55
    Temat: Re: Posiadanie pirackich kopii utworow.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli rozumiem ze jesli w programie p2p w folderze ktory jest ustawiony do
    udostepniania plikow nie ma nic, to nie moga zabrac komputera, i jesli
    posiadam w innym katalogu filmy divx i mp3 z muzyka lub na plytach, ale nie
    posiadajac orginalow to tez nie moga nic zrobic?

    Skontaktuje sie ze znajomymi i podam te dane.
    Narazie wiem tylko tyle ze oni nie posiadali nielegalnego oprogramowania,
    posiadali tylko na dysku troche muzyki mp3 i kilka filmow divx natomiast nie
    posiadali orginalnych nosmkow tych materialow i maja teraz problemy, z tego
    co wiem wieksze w sprawie cywilnej niz w karnej.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

    Użytkownik "Przemek R..."