  • Data: 2006-01-05 17:41:35
    Temat: A tak z innej beczki.
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy grozi jakas odpowiedzialnosc za posiadanie pirackich kopii utworow
    > muzycznych i filmowych?
    >
    > Np. plyt CD i DVD kupionych na bazarze, lub sciagnietych z sieci p2p.
    >
    > Przejzalem rozdzial o karach w ustawie o prawie autorskim, ale nic nie
    > znalazlem.
    >
    > Nie znalazlem rowniez niczego co by zabranialo sciagania takich
    > utworow... Chyba niezbyt dokladnie czytalem...
    > (nie chodzi o programy komputerowe).
    Jak wymyślę nowy rodzaj spinacza do bielizny i chcę mieć to chronione to muszę
    do Urzędu Patentowego wyslać. Potem zapłacić za sprawdzenie a na końcu zaplacić
    za ochronę. Jak na Cały Świat to jakieć cwierć miliona Dolarów. I to nie do
    końca życia tylko na parę lat. Jak nie zapłacę to każy może takie spinacze robić
    i nic mi do tego. Artysta coś naskrobie w pijackim widzie i ma to z bomby
    chronione. Bez opłat, ceregieli z rzecznikami patentowymi, bez czekania latami.
    To jak to jest? W konstytucji napisano ze nie można nikogo dyskryminować. A ty
    się okazuje ze dyskryminowani są twórcy nie będący artystami. Tomek