  • 1. Data: 2006-01-03 14:27:54
    Temat: Posiadanie pirackich kopii utworow.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Czy grozi jakas odpowiedzialnosc za posiadanie pirackich kopii utworow
    muzycznych i filmowych?

    Np. plyt CD i DVD kupionych na bazarze, lub sciagnietych z sieci p2p.

    Przejzalem rozdzial o karach w ustawie o prawie autorskim, ale nic nie
    znalazlem.

    Nie znalazlem rowniez niczego co by zabranialo sciagania takich
    utworow... Chyba niezbyt dokladnie czytalem...
    (nie chodzi o programy komputerowe).

  • 2. Data: 2006-01-03 16:13:58
    Temat: Re: Posiadanie pirackich kopii utworow.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie znalazlem rowniez niczego co by zabranialo sciagania takich
    > utworow... Chyba niezbyt dokladnie czytalem...
    > (nie chodzi o programy komputerowe).

    To poczytaj Art. 23. Wniosek jest taki, ze moim zdaniem wolno posiadac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-01-03 17:03:42
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie wolno posiadac.
    Postepowanie karne , jesli pierwszy raz i posiadanie "tylko" to w zawiasach
    i jakas grzywana, jak rozprowadzanie to gorzej.

    Potem sprawa cywilna jak wlasciciele praw beda chcieli dochodzic
    odszkodowania.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2006-01-03 17:13:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wolno posiadac.
    > Postepowanie karne , jesli pierwszy raz i posiadanie "tylko" to w zawiasach i
    > jakas grzywana,

    Podstawa prawna (to nie magiel;)

    >jak rozprowadzanie to gorzej.

    Jak rozprowadzanie to...nie na temat;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2006-01-03 17:26:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wolno posiadac.
    > Postepowanie karne , jesli pierwszy raz i posiadanie "tylko" to w
    > zawiasach i jakas grzywana, jak rozprowadzanie to gorzej.

    sraty taty

  • 6. Data: 2006-01-03 17:49:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Nie wolno posiadac.
    > Postepowanie karne , jesli pierwszy raz i posiadanie "tylko" to w zawiasach
    > i jakas grzywana, jak rozprowadzanie to gorzej.

    Jakas podstawa prawna ?

    > Potem sprawa cywilna jak wlasciciele praw beda chcieli dochodzic
    > odszkodowania.

    Pozwac to mozna kazdego i o wszystko.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-01-03 17:53:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek23 [###j...@p...pl.###] napisał:
> [...]
    > zawiasach i jakas grzywana, jak rozprowadzanie to gorzej.
    > Potem sprawa cywilna jak wlasciciele praw beda chcieli dochodzic

    Bardzo kontrowersyjny pogląd. Delegalizował by legalność obrotu
    kasetami magnetofonowymi czy płytami, które z natury są przeznaczone
    do nagrywania utworów i nawet obciążone jakąś tam daniną na ZAiKS.
    Mimo wszystko chętnie przeczytał bym, na podstawie jakiego artykułu
    chciał byś ścigać taką osobę.

  • 8. Data: 2006-01-03 17:54:38
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie znam podstawy prawnej , natomiast z praktyki wiem ze samo posiadanie
    konczy sie wyrokiem w postepowaniu karnym , a pozniej nie zadko cywilnym.
    Czyli jesli zapadaja takie wyroki to uwazacie ze nie zgodnie z prawem?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2006-01-03 18:04:01
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Boze, czlowieku a gdzie ja napisalem ze chcialbym scigac takiego
    czlowieka!!!!:)
    Sam sie z takim prawem nie zgadzam jakie jest a raczej z wyrokami jakie
    zapadaja w stosunku do zwyklych uzytkownikow (nie piratow).
    Wiec pytam jeszcze raz , jelsi zapadaja takie wyroki to wg. tego co piszecie
    , zapadaja nie zgodnie z prawem , tylko co z widzimisie sedziow?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 10. Data: 2006-01-03 18:30:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, j...@p...pl says...
    > Wiec pytam jeszcze raz , jelsi zapadaja takie wyroki to wg. tego co piszecie
    > , zapadaja nie zgodnie z prawem , tylko co z widzimisie sedziow?

    Wyroki zapadaja, jesli ktos sobie zrobil z tego zrodlo dochodu.

    --
    KRZYZAK