  • Data: 2003-12-20 12:02:22
    Temat: Re: Portal internetowy ukradl zdjecie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    vario rzecze:
    [..]
    > Chcialbym prosic o sugestie odnosnie wyegzekwowania rekompensaty za taka
    > kradziez. Wyslalem juz maila do portalu z zadaniem odszkodowania za
    > bezprawne wykorzystanie mojego "dziela" oraz wyliczenia honorarium z
    > uwzglednieniem ilosci odslon omawianego banera.

    Powinieneś wysłać pismo zwykłą pocztą, za potwierdzeniem odbioru.
    Jeśli zignorują wnieś sprawę do sądu.

    > Ale tak naprawde ani nie wiem jakie "paragrafy" i "artykuly" mnie chronia,
    > ani tez nie wiem jak okresla sie wysokosc odszkodowania za takie
    > zignorowanie prawa autorskiego.

    Możesz ustalić własne, a jak nie zechcą zapłacić to wnieść sprawę do sądu.
    Wtedy sąd określi czy zgadza się na podaną przez Ciebie kwotę lub ustali inną.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek