    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Thu, 28 Jul 2005 20:47:18 +0200

    > ja bym obozy pracy im zrobil,

    gosciowi jadacemu w lesie po 1 piwie, czy nie placacemu alimentow z biedy ?
    moze takich jak Ty powinno sie w takich obozach zamykac co?

    a tak to kolejka do playstation i do
    > telewizora, darmowa wyzerka, i gdzie tu sprawiedliwosc, odrabac mu rece i
    > by zobaczyl czemu nie mozna krasc,

    generalnei to takim mysleniem i zachowaniem pokazujesz ze jestes o wiele
    gorszy niz jakikolweik zlodziej.

    > ah a co powiesz na sytuacje ze w aucie nie ma alarmu tylko guziczek z
    > napisem "Wcisnij a porazi cie prad" zawsze mozna powiedziec ze zlodziej
    > wcisna??

    mozesz powiedziec ze ufo przylecialo i zielone ludziki
    go zamordowaly, nic to nie zmieni.

    > czy prawo zabrania montowania w swoich pojazdach niebezpiecznych urzadzen,
    > lub na swoich posesjach, jesli takie urzadzenie jest oznakowane i nie
    > powoduje zagrozenia na zewnatrz??

    czy prawo zabrania posiadania broni bez zezwolenia ?

    po z atym te urzadzonie to narezdzie zbrodni sluzace (przenzaczone ) do
    zamordowania
    potencjalnego zlodzieja.

    > przyklad czy moge postawic sobie na dzialce gilotyne??

    gilotyna jest przeznaczona do zabijania samochod nie.

    Poz atym nie mam ochoty juz z toba gadac bo wszystko od dupy strony
    przedtsawiasz.
    Ptajacy jasno okreslil ze ma zamiar zbudowac alarm ktory zabije zlodzieja ew
    trwale okaleczy.

    EOT