eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Date: Thu, 04 Feb 2010 06:38:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <hkdmh1$nb5$1@news.onet.pl>
    References: <hkbv8n$7je$1@inews.gazeta.pl> <hkci9s$8d1$1@news.onet.pl>
    <hkckoj$s01$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hkcv4c$1s8$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: p...@o...eu
    NNTP-Posting-Host: 85.222.87.41
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265261921 23909 85.222.87.41 (4 Feb 2010 05:38:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 05:38:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hkcv4c$1s8$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626226
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 23:56, Czabu pisze:
    > Motywację rozumiem. Prośby już nie. Dalej będę się upierał, że prośba o
    > informację jakiego producenta jest zepsuty telewizor jest bez sensu,
    > szczególnie na tej grupie i w takim celu.
    > Niechby pwz odesłał niezadowolonego klienta właśnie na jakieś ceneo, czy
    > inne podobne portale wtedy to miałoby sens.

    Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
    użyteczne, ponieważ:
    1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
    jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
    2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
    forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
    (wiarygodny) obraz;
    3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
    zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
    po zakończeniu gwarancji;
    4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
    dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
    np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.

    Teraz już wszystko rozumiesz? I dlatego w dalszym ciągu chciałbym
    wiedzieć, z jakim modelem TV twórca niniejszego wątku ma opisywany
    problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł
    wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy.

    Howgh!
    pwz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1