eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Data: 2010-02-04 05:38:37
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 23:56, Czabu pisze:
    > Motywację rozumiem. Prośby już nie. Dalej będę się upierał, że prośba o
    > informację jakiego producenta jest zepsuty telewizor jest bez sensu,
    > szczególnie na tej grupie i w takim celu.
    > Niechby pwz odesłał niezadowolonego klienta właśnie na jakieś ceneo, czy
    > inne podobne portale wtedy to miałoby sens.

    Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
    użyteczne, ponieważ:
    1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
    jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
    2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
    forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
    (wiarygodny) obraz;
    3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
    zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
    po zakończeniu gwarancji;
    4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
    dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
    np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.

    Teraz już wszystko rozumiesz? I dlatego w dalszym ciągu chciałbym
    wiedzieć, z jakim modelem TV twórca niniejszego wątku ma opisywany
    problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł
    wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy.

    Howgh!
    pwz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1