  • Data: 2005-05-19 13:34:51
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: lestat [Thu, 19 May 2005 15:28:03 +0200]:

    > Wiem, ze nie przegadam cie i masz swoje zdanie.

    Ale tu nie chodzi o przegadanie wcale. Stwierdzam tylko
    stan faktyczny: przywlaszczasz sobie nieswoje pieniadze,
    co jest ewidentnym dowodem na Twoja nieuczciwosc. Tyle.

    Czepiam sie tylko tego Twojego robienia z siebie prawego
    pokrzywdzonego czlowieczka. Gdybys od reki napisal: mnie
    kantuja, to ja ich zamierzam wykantowac w odwecie -- to
    sprawa bylaby jasna i tyle.

    A Ty sie uparles gornolotna ideologie do tego dorabiac.

    > Zreszta, jakbyś była na moim miejscu i zarabiała tyle
    > co ja, to ciekawe jakie miałabyś zdanie, ale ty poprostu
    > nie masz pojęcia...

    Nie, nie mam pojecia. Taka wade fabryczna mam, ze jakos
    ani nie lubie kantowac, ani nie zwalam winy na innych za
    to, ze w cos durnego sie wpakowalam. Praca w tej firmie
    to Twoj wlasny wybor, przymusu nie ma, jak Ci sie nie
    podoba to bylo zmienic, a nie dziecinnie sie odgrywac.

    Kira