    Date: Wed, 20 Jan 2016 08:23:50 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomy?ka w przelewie
    <3...@4...com>
    <n7m547$h0b$1@node1.news.atman.pl>
    <569f319b$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <n7nbmi$3v9$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2016-01-20 08:06, Liwiusz pisze:

    > I jak płacisz za prąd, to sobie potrącasz za przelew?

    Zważ na skalę, jeśli mam komuś przesłać kilka tysięcy zł, nie patrzę na
    opłatę rzędu powiedzmy 5zł, bo to pomijalna sprawa, jeśli jednak to jest
    1/5 kwoty całości - to jednak zmienia postać rzeczy. A ja nie czepiłem
    się tego, że chce - ale tego, że najpierw wytyka sie komuś, że jest tyle
    bezpłatnych kont, a później okazuje się,że nie chce się podać żadnego
    przykładu - jest to co najmniej niegrzeczne, a na pewno tak nie powinno
    się dyskutować.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl