  • Data: 2016-01-20 10:51:33
    Temat: Re: Pomy?ka w przelewie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-20 08:35, Liwiusz pisze:

    > I co, jak płacisz za mały rachunek, to cię elektrownia potem nie ściga o
    > te 5zł?

    Argument równie dobry jak słońce będzie za chmurami. Liwiuszu - szanujmy
    się choć trochę i odpowiadajmy na temat. A jak juz czepiłeś się hyz
    elektrowni, co jak masz nadpłatę w elektrowni (a dokładniej w firmie
    rozliczającej) wysokości 5zł, to odsyłają Tobie od razu 5zł, czy jednak
    to Ty musisz się pofatygować, odpowiednie pisma złożyć, albo ew odliczyć
    to w rachunku następnym (jeśli akurat nie zmieniłeś firmy rozliczającej
    np przeprowadzając się, wtedy już jest pod górkę)?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl