  • Data: 2016-01-20 09:23:27
    Temat: Re: Pomy?ka w przelewie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Jan 2016 08:06:49 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >I jak płacisz za prąd, to sobie potrącasz za przelew?
    Nie potrącam sobie, tylko nie wiem dlaczego nazywasz płatne przelewy
    fanaberią. W pewnych sytuacjach nie jest możliwe uzyskanie oferty z
    banków z darmowymi przelewami. Dlatego poprosiłem Cię o wskazanie
    skoro nazywasz to fanaberią.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?