    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomówienia na forum - FIRMA
    Date: Thu, 13 Oct 2011 21:22:33 +0200

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości
    news:j76qg3$ee9$1@inews.gazeta.pl...

    > do czasu, dopoki ktos tej kwoty nie zechce od ciebie.

    Tak sie sklada, ze ja jestem chorobliwie wrecz uczciwy.
    Wiesz.. Niedawno jeszcze pracowalem w pewnej wielkiej firmie. Nabylem prawa
    emerytalne,
    ale poniewaz bylem jednym znajlepszych pracownikow, wiec juz z rok wczesniej
    szefostwo mnie meczylo,
    zebym nie szedl na emeryture. A ja mimo to ucieklem zaraz, jak tylko nabylem
    prawa. Doslownie nastepnego dnia.
    Nie moglem juz patrzec na to, co sie w tej firmie dzieje. Stu prokuratorow
    mialo by tam co robic przez dekade.
    Mimo, ze odejscie na emeryture oznaczalo dla mnie strate kilkudziesieciu
    tysiecy zlotych rocznie.
    Wole miec mniej kasy, ale nie miec do czynieia z tym syfem.
    Wiec ja raczej sie nie boje, ze ktos ode mnie bedzie chcial odszkodowania.