  • Data: 2007-09-22 22:47:16
    Temat: Re: Pomocy, przymkneli kumpla :(
    Od: Filip Paczyński <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał:

    > Wiesz, jak się olewa prawo, zwodzi sąd i lekceważy wyroki - to myślisz,
    > że sąd nagle zacznie się dla takiego delikwenta śpieszyć?

    Nie wiem, czy się zacznie, nie wiem czy i jakie są regulacje w tych
    kwestiach, dlatego pytam. Poza tym ja go nie usprawiedliwiam, przedstawiam
    tylko sprawę taką, jaką jest. Nie kwestionuje też decyzji sądu. Jeśli wg
    prawa nic nie mogę zrobić, to nie będę nic robić.
    Zdaje się, że jedyne, co mogę zrobić, to przekazać jego bliskim informacje o
    dostępnych możliwościach.
    Nikt niestety jeszcze nie napisał czy ciągle istnieje możliwość zapłacenia
    tej grzywny.