  • From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy- chcą odciąć wod
    Date: Mon, 15 Jul 2002 09:24:42 +0200

    > Muszę rzyznać, że to dość dziwne rozumowanie.
    > dlaczego niby "wodociągi" - czy inny dostawca miałby ponosić
    > odpowiedzialność z straty powstałe z np. nieszczelnych rur.
    > Inwestor wykonujacy budowę osiedla...wykonuje jednocześnie całą
    > infrastrukturę (w tym okablowanie oraz dopływ wody od gł. przyłacza
    > na danym terenie)
    > na podstawie uzgodnionego i zatwierdzonego projektu.
    > Po wykonaniu inwestycji zgłasz wykonane roboty do odbioru technicznego
    > ... i jeżeli wszystko jest OK ...no to nie ma problemu.

> [...]

    Ale w czym problem rozkopac rury doprowadzic do odbioru technicznego i po
    klopocie ... ja jako wlasciciel wodociagaw pewnei tez bym na czyjes slowo
    nie wierzyl i wolal dokonac odbioru technicznego. Tyle czasu mieliscie na to
    by tego dokonac ale woleliscie zeby chodzil ktokolwiek zbieral pieniazki i
    wlacal wodociagom a w tym czasie mozna bylo wykonac prace przy tym prawda?
    Zwykle lenistwo i zaniedbanie, niech obcinaja. Ludzie to maja w glowach dzis
    poprzewracane i mysla ze wszystko im sie nalezy. I tylko jedno slysze ciagle
    komuno wroc!!! Kiedys to mogli wynosci co sie dalo kraadli rowno a teraz nie
    moga krasc to tylko gadaja jak to zle, a u nas pod blokeim przejsc
    chodnikiem nie mozna samochod jeden przy drugim na chodniku zaparkowany i
    nie ma haka na nich. Ale sprawa prosta sie idzie z torbami i jak nie
    lusterko sie przesunie to i o karoserie pojedzie sie torba .. w koncu
    chodniki sa dla pieszych a nei dla samochodow.

    AJA