  • Data: 2004-03-30 20:07:45
    Temat: Re: Pomocy!!! PILNE
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Sąd w wyroku rozowdowym orzekł eksmisję z mieszkania byłego małżonka bez
    > zapewniania lokalu zastępczego lub przyznania socjalnego. Chce złożyć
    > apelację i w związku z tym chciałabym się dowiedzieć ile kosztowałoby mnie
    > zaskarżenie części wyroku? Proszę o podanie jak najbardziej przybliżonej
    > kwoty i podanie jakiegoś wzoru apelacji, czegoś na czym mogłabym się oprzeć
    > jeśli chodzi o formę.

    Nie bardzo rozumiem, kto został eksmitowany ? Ty z mieszkania byłego
    małżonka ? Wydaje mi się, że o to ci chodzi. To bardzo trudna sprawa, masz
    minimalne szanse. Raz wydany wyrok w sprawie eksmisji bardzo rzadko bywa
    zmieniany w kolejnych instancjach. Sama chyba sobie nie poradzisz, weź
    koniecznie adwokata.
    > Mam jeszcze jedno pytanie czy składając pozew o przyznanie alimentów od
    > byłego małżonka ponoszę jakieś koszty?
    O alienty powinnaś wystąpić w pozwie o rozwód... Aaaa, zaraz, to pewnie on
    wystąpił .... Od pozwów o alimenty nie pobiera się opłat od powódki, ale masz
    szansę je dostać tylko wtedy, kiedy w wyroku rozwodowym orzeczono winnym za
    rozpad małżeństwa twojego męża. Jeśli to ty jesteś winna, nic nie dostaniesz,
    szkoda zakładać sprawę.
    Powodzenia.