  • Data: 2007-01-30 12:25:20
    Temat: Re: Polska ustawa a regulamin UEFA
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Szańca napisał(a):
    > Mam takie pytanie.. Co jest ważniejsze?
    > Czy ustawa uchwalona przez Sejm w naszym kraju?
    > Czy też moze regulamin UEFA? Chodzi mi o sytuacje
    > kiedy np. Polska chce sobie zmienić nasz krajowy "zarząd
    > UEFA" co jest zgodne z naszą ustawą, a regulamin UEFA
    > mówi zupełnie odwrotnie.. Kto ma rację???
    Z jednej strony - fifa/uefa (przynaleznosc pzpn do fifa/uefa to
    przywilej a nie obowiazek). Z drugiej strony - casus bosmanna sprawil ze
    niektore przepisy sie zmienily.
    Ale wyobraz sobie ze polski sejm uchwalilby ustawe nakazujaca PZPNowi
    zmiane przepisow tak aby druzyna liczyla 12 graczy a nie 11. Jak
    myslisz, co byloby nadrzedne?
    --
    badzio