  • Data: 2007-01-30 12:32:59
    Temat: Re: Polska ustawa a regulamin UEFA
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam takie pytanie.. Co jest ważniejsze?
    > Czy ustawa uchwalona przez Sejm w naszym kraju?
    > Czy też moze regulamin UEFA? Chodzi mi o sytuacje
    > kiedy np. Polska chce sobie zmienić nasz krajowy "zarząd
    > UEFA" co jest zgodne z naszą ustawą, a regulamin UEFA
    > mówi zupełnie odwrotnie.. Kto ma rację???

    Kazdy ma racje w swoim zakresie. Bo polskie prawo nie ma wplywu na UEFE a
    UEFA nie ma wplywu na polskie prawo.
    Tzn sie my mozemy sobie zawiesic zarzad i nikt nam tego nie zabroni, a oni
    moga wyciagnac z tego konsekwencje wg wlasnego statutu i tez im tego nikt
    nie zabroni.

    Oczywiscie przegrywa ten komu bardziej zalezy i kto ma wiecej do stracenia.

    Cezar