  • Data: 2005-01-08 21:07:09
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    69.html

    > Rumun był przśladowany bo paru durniów z Solidarności podało do wiadomości
    > publicznej jego nazwisko. A co to ma wspólnego ze stanem wojennym w
    > Polsce?

    Idiota

    > Czyli "Sanacja nie dała ludowi telewizji, a Polska Ludowa nawet kolorową"
    > O to ci chodziło?

    Analogicznie rewolucja październikowa nie dała ludowi komputerów, bo to nie
    ta epoka idioto.

    > Mój pradziadek poległ na polu chwały. Jestem z niego dumny. Masz coś
    > przeciwko temu?

    Przeciwko temu, że poległ? nie

    > Aha, czyli rząd jest winien temu, że masz mało publikacji.

    Tak, ponieważ zamiast zajmować się pracą naukową i mieć godziwą pensję z
    jednej uczelni, ja jeżdżę po Polsce do trzech uczelni, żeby z ledwością
    wegetować na jako takim poziomie, ponieważ rząd ustala pensje na uczelniach
    państwowych, a uczelnie prywatne biorą z nich przykład.

    > To jest właśnie wolny rynek doktorku. O to walczyłeś.

    Z kim?

    > Rynek ustalił twoją wartość i dostajesz tylko tyle ile jesteś wart.

    idiota

    > może w USA byłbyś wart więcej. ale tutaj jesteś wart tylko tyle.

    idiota

    > Czyli ceny paliwa w Anglii i Niemczech ustala ruska mafia? To chciałeś
    > powiedzieć dzieciaku-doktorku?

    ale czasami geniusz

    ;)