  • Data: 2005-01-09 11:08:17
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:41e105dc$1@news.home.net.pl...

    > Co do mieszkan... To nie prawda, ze wszyscy mieli. Sredni czas
    > oczekiwania na mieszkanie to bylo 25 lat,

    Ile dzisiaj musi czekać robotnik mający niepracującą żonę i dwójkę dzieci?

    > Koniec koncow skonczylo sie tak, ze nawet za te bilety mozna bylo kupic
    > wylacznie ocet

    Piłeś wyłącznie ocet? Jak sobie radziłęś biedaku? A może znasz to tylko z
    opowieśći rodziców?

    > Wiele osob mowi, ze za PRL-u bylo im lepiej - i faktycznie, bylo bo byli
    > mlodsi i zdrowsi...

    Jest jeszcze coś takiego jak bezpieczeństwo socjalne.
    Pewność, że jutro nie straci się pracy, mieszkania itd.
    A to ma wartość bezcenną. Za komuny kto tylko chciał, miał pracę i
    zapewnione tzw. minimum. Miliony dzieci jeździły na obozy i kolonie. Ile
    dzisiaj dzieci siedzi w mieście latem?

    Pzdr
    Leszek