  • Data: 2005-01-09 09:57:56
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Jan 2005 22:07:09 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,24834
    69.html

    > Idiota

    A może nieprawdę napisałem? I co to ma wspólnego z dyskusją o stanie
    wojennym.

    > Analogicznie rewolucja pa?dziernikowa nie da?a ludowi komputerów, bo to
    > nie ta epoka idioto.

    Z twojej pierwszej wypowiedzi wynikało, że zarzucasz komunie, że lepiej
    traktowała robotników przez co naukowcy nie mogli wymyslić nowoczesnych
    technologii dających miliony, takich jak DVD. Ale miło, że zauważyłes, że
    jak rozmawiamy o konkretnej epoce to należy się tego trzymać.

    Przy okazji... nie skojarzyłeś dowcipu? za komuny był dość popularny.
    Skleroza?

    > Przeciwko temu, ?e poleg?? nie

    A przeciwko czemu? MOże przeciwko temu, że poległ za ojczyznę? Że ośmielił
    się uważac za ojczyznę inny kraj niż ty uważasz?

    > Tak, poniewa? zamiast zajmowa? si? prac? naukow? i mie? godziw? pensj? z
    > jednej uczelni, ja je?d?? po Polsce do trzech uczelni, ?eby z ledwo?ci?
    > wegetowa? na jako takim poziomie, poniewa? rz?d ustala pensje na
    > uczelniach pa?stwowych, a uczelnie prywatne bior? z nich przyk?ad.

    Doktorku. NIe pracujesz w uczelni państwowej, gdzie płace ustala rząd.
    Pracujesz w uczelni prywatnej, gdzie płace ustala jej właściciel. I do
    niego miej pretensje, a nie do rządu. O to, że zamiast wycenić cię podług
    prawdziwej wartości twojej wybitnej osoby bierze przykład z uczelni
    państwowych.

    > Z kim?

    Z komuną, bo przecież walczyłeś. Nawet cie prześladowano z powodu
    ucieknięcia autobusu i przez trzy lata więziono w jednym mieście bo nikt
    ci nie powiedział że wolno wyjeżdzać.

    > idiota

    Prawda w oczy kole. Prawo podaży i popytu. Kapitalizm, taki jak chciałeś.

    > idiota

    Uważasz, że jesteś wart więcej? To zaządaj podwyżki.

    > ale czasami geniusz

    Czyli ceny paliw w Europie ustala ruska mafia. Tej z Morza Północnego i
    norweskiej też?

    --
    Falkenstein
    skazania.