  • Data: 2005-01-09 10:12:17
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Jan 2005 06:39:20 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Sam Falkenstein id? pod pomnik zamordowanych przez policj? górników przed
    > kopalni? Wujek w Katowicach. Trudno go nie zauwa?y?, bo ma jakie? 25 m
    > wysoko?ci. Znajdziesz. Zorganizuj tam wiec, zapro? rodziny poleg?ych,
    > znajomych, przyjació? i powiedz im, ?e za komuny by?o im lepiej.

    Owszem, rodziny i znajomi zamordowanych uczestników nielegalnego strajku w
    kopalni będą uważali że za komuny było żle. Ale ilu ich razem jest? 100?
    200? Oni mogą uwazać, że za komuny było źle.
    Ale ilu jest ludzi, którzy za komuny mieli stałą pracę, pieniądze,
    mieszkanie, wczasy, a dzisiaj są bezrobotni bez prawa do zasiłku? Ledwo
    wiążą koniec z końcem? Setki tysięcy, o ile nie miliony. Ich zapytaj czy
    za komuny było im lepiej.
    Nie zasłaniaj się doktorku ofiarami systmu, bo na mnie to nie działa.

    > A co to za górnicy w biedaszybach? Ci co zbieraj? na tani? wódk??
    > W PGRach wiadomo jak by?o. Wi?kszo?? nie przynosi?a zysków tylko straty.
    > Sprz?t by? pa?stwowy, ziemia te?.

    Górnicy w biedaszybach to w wieksziości bezrobotni górnicy zwolnieni z
    kpalń, którzy w ten sposób chcą zarabiać na utrzymanie rodzin. A co do
    kondycji finansowej PGRów to nie o tym rozmawiamy. Rozmawiamy o tym czy
    ich pracownikom było za komuny lepiej czy gorzej.

    --
    Falkenstein
    skazania.