eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-20 17:41:47
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2021 17:11:50 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Tak

    > Teoretycznie może. Nie słyszałem o czym ś takim z powodów sanitarnych,
    > ale teoretycznie, jakby to odkażać :-)

    Teraz to sie co chwila odkaza :-)

    > Zbyt zawile piszesz. Trudno mi sie domyślać, o co Tobie może chodzić. A
    > tu oszołomy czepiają sie każdego przecinka.

    No ba - czasami wyciagasz jakies kwiatki z przepisow, to trudno nie
    pisac.

    > Czasem stwierdzić, ze gośc nie żyje może każdy.

    No jak - nie bedac lekarzem? To wbrew przepisom :-)

    No dobra, jak glowa lezy osobno, to raczej nie zyje.

    > Czasem ratownik medyczny zostawia kartę
    > informacyjną. Tak, czy siak kartę zgonu ktoś ostatecznie musi wydać i
    > prokuratorska sekcja zwłok nie ma do tego za wiele.

    Zaraz zaraz - sekcje sie robi na zwlokach, a prokurator tez nie jest
    lekarzem, to mu nie wolno orzec, ze to zwloki sa.

    Musza byc ogledziny.

    Ale karta zgonu ... kto wystawia i kiedy, jesli zwloki sa np
    nieustalonej tozsamosci? :-)

    > Zabójstwo, to śledztwo i postanowienie wydaje prokurator.

    no ale trzeba jakos podejrzewac to zabojstwo, a tu nawet zwlok nie
    wolno obejrzec :-)

    Ech, wy to sobie lubicie komplikowac zycie ... no nie, przepraszam, to
    jasnie nam panujace wladze lubia komplikowac zycie obywatelom, bo
    przeciez nie sobie i nie policjantom :-)

    J.