eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 19:30:30
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Aug 2021 16:57:01 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ten, który był nie pokazuje karetki w ogóle. Jeśli jest jakiś inny, to
    > chętnie obejrzę.

    Ktory nie pokazuje?

    Ale nie o ten chodzi - ten przeciez komentowales
    https://miedziowe.pl/content/view/88261/78/

    Jak rozumiem - to nie karetka (ambulans?) "Pogotowia Ratunkowego",
    wiec przewozic trupy moze.

    Ale ale ...
    Art. 32. 1. Jednostkami systemu są:
    1) szpitalne oddziały ratunkowe,
    2) zespoły ratownictwa medycznego, w tym lotnicze zespoły ratownictwa,
    wchodzące w skład podmiotu leczniczego będącego samodzielnym
    publicznym zakładem opieki zdrowotnej albo jednostką budżetową, albo
    spółką kapitałową, w której co najmniej 51% udziałów albo akcji należy
    do Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego
    - zwane dalej ,,jednostkami systemu", na których świadczenia zawarto
    umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej

    Szpital EMC warunku nie spelnia ... ale czy jakis publiczny szpital w
    okolicy nie moze miec karetki, ktorą czasem dysponuje PRM, a czasem
    szpital?

    > Magazyniera wysyłają :-)

    Takiego, co zwloki przechowuje? :

    Ale ja powaznie pytam - jaką osobę ?

    > No to rodzina sobie kombinuje lekarza, a jak nie, to administracyjna
    > sekcja zwłok celem ustalenia powodu.

    Na razie, to rodzina, albo i nierodzina, dzwoni pod 112 i mowi, ze
    jest taka sprawa.
    I co tam dyzurny zrobi/powie?

    Albo nie/rodzina bedzie bezczelna i zadzwoni wprost na komisariat :-P

    > Pytasz o spowodowanie przyjazdu, otwarcie zwłok (to jest sekcja), czy o
    > coś innego. Bo do końca nie rozumiem.

    No przeciez algorytm prosto jak dla kulsona narysowany - po otrzymaniu
    informacji o zdarzeniu, prokurator w trybie postanowienia powoluje
    bieglego do ogledzin zwlok na miejscu zdarzenia.

    A nie, przepraszam kulsonow - nawet dla informatyka ten algorytm nie
    jest jasny, bo decyzje prokuratora nie sa objasnione :-)

    Tym niemniej taki tryb istnieje, i ciekawi mnie, ile to trwa,
    bo jak prokurator pisma ma pisac, wysylac, to policjanty szybko nie
    przestana zwlok pilnowac :-)

    J.