eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 21:17:42
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.08.2021 o 19:30, J.F pisze:

    > Ktory nie pokazuje?
    >
    > Ale nie o ten chodzi - ten przeciez komentowales
    > https://miedziowe.pl/content/view/88261/78/
    >
    > Jak rozumiem - to nie karetka (ambulans?) "Pogotowia Ratunkowego",
    > wiec przewozic trupy moze.

    To nie jest karetka Pogotowia Ratunkowego. Te mają oznaczenia w kołach
    (R), (S) itd.

> [...]
    > 2) zespoły ratownictwa medycznego, w tym lotnicze zespoły ratownictwa,
    > wchodzące w skład podmiotu leczniczego będącego samodzielnym
    > publicznym zakładem opieki zdrowotnej albo jednostką budżetową, albo
    > spółką kapitałową, w której co najmniej 51% udziałów albo akcji należy
    > do Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego
    > - zwane dalej ,,jednostkami systemu", na których świadczenia zawarto
    > umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej
    >
    > Szpital EMC warunku nie spelnia ... ale czy jakis publiczny szpital w
    > okolicy nie moze miec karetki, ktorą czasem dysponuje PRM, a czasem

    Co to jest to EMC? No i teraz trzeba by ustalić, co rozumiesz "czasem".
    No teoretycznie pewnie poza systemem jak karetka gdzieś stoi na bazie,
    to by można ją wziąć i węgiel nią wozić, ale nie słyszałem o takim
    przypadku.

    > Takiego, co zwloki przechowuje? :
    > Ale ja powaznie pytam - jaką osobę ?

    Policjanta służby kryminalnej z tzw. średniego aktywu kierowniczego. Co
    Ci to powie?
    > Na razie, to rodzina, albo i nierodzina, dzwoni pod 112 i mowi, ze
    > jest taka sprawa.
    > I co tam dyzurny zrobi/powie?

    Nie mam zielonego pojęcia.

    > Albo nie/rodzina bedzie bezczelna i zadzwoni wprost na komisariat :-P

    Tu się dowie, że należy zadzwonić na 112. :-)

    > No przeciez algorytm prosto jak dla kulsona narysowany -

    Tu już musisz kulsona zapytać.

    --
    Robert Tomasik