eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 20:59:45
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Aug 2021 18:42:50 +0200, Shrek wrote:

    > Czyli kłamie, tylko tak żeby ciezko go było złapać i w razie czego mógł
    > się tłumaczyć, że jednak powiedział prawdę.
    >
    > Mówię, że wcale bym się nie zdziwił, gdyby on powiedział prawdę - po
    > dwóch godzinach "szpital" poinformował o zgonie, bo przywieźli im tam
    > gościa w worku na patomorfologię w celu wykonania sekcji. Jest "szpital"
    > jest, przywieźli? Przywieźli. Umarł w szpiatalu? Nie no kochani przecież
    > ja nigdy tak nie powiedziałem - powiedziałem że po dwóch godzinach
    > szpital...

    I byloby to zgrabne "przejezyczenie", tylko:
    -skoro przywiezli zwloki na sekcje, to czemu szpital informowal o
    zgonie?

    -postanowienie o sekcji prokurator wydal 9 sierpnia.

    To teraz niech sie Robert wypowie, co sie normalnie robi w przypadku
    takich podejrzanych zgonow - bo ktos niewatpliwie musi gdzies zwloki
    zawiezc, ale kto, gdzie i na jakiej podstawie ?

    Przy czym jesli dobrze widze
    https://twitter.com/piotr_borys/status/1424783319326
    199814/photo/3

    to adwokat wnioskowala o ogledziny 6, a moze 8 sierpnia,
    a prokurator sekcje przyszpieszyl.
    Celowe uniemozliwnienie, czy zbieg okolicznnosci, ot karetka sie
    trafila.

    A w postanowieniu dwa bledy widze, zwykla ludzka omylka, czy sie
    strasznie spieszyl z pismem :-)

    J.