eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 22:35:53
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 22:15, A. Filip pisze:
    > Ja mam "trochę" więcej wiary w grę "Gorący Kartofel Winy" :-)

    Mnie nie przeszkadza, że dziennikarze sobie koło tego grzebią.
    Przeszkadza mi w tym konkretnym przypadku to, że nie zdają sobie z tego
    sprawy, że publikując jakieś domysły mogą doprowadzić do nieszczęścia.
    Ty sądzisz, ze skąd Ci aresztowani się wzięli pod jednostką Policji?

    Sądzisz, że były by zamieszki, gdyby napisali, że chłop zmarł i trwa
    wyjaśnianie, czy do jego śmierci nie przyczyniło się przekroczenie
    uprawnień przez Policję? Ale oni to przedstawiają w takim świetle, jakby
    policjanci tego człowieka zabili. Szedł sobie spokojnie chodnikiem, a
    oni wyskoczyli i go zabili. Bo mieli akurat chwilę wolnego czasu.

    --
    Robert Tomasik