eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 21:51:32
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 19:07, J.F pisze:

    > Z tym Gromem z Nowego Sącza?

    Nie, z tym, co jest jednostką wojskową. Czasem chłopaki na linach
    zjeżdżają na podwórko, bo na dachu jest lądowisko dla śmigłowców, a
    winda nie działa.

    > Ale tych gromow to chyba duzo
    > http://www.ochronaforum.eu/viewtopic.php?t=2919&star
    t=10

    https://grom.wp.mil.pl/pl/

    > No, dobry przyklad.
    > Ale lepszy bylby z zacytowaniem podstawy prawnej, i analiza prawna.

    Czego analiza?

    > A przed przystapieniem do "czynnosci" policjant nie powinien sie
    > przedstawic, podac powodu, itp ?

    Oczywiście. Czasem, to nawet pisemnie powiadamia na 7 dni wcześniej, ze
    przyjdzie. Tylko co to ma do omawianego tu przez nas tematu?

    > To niech im rzecznik zamknie mordy prawdą i filmem ...

    Nie, bo tym idiotom właśnie o to chodzi. Oni specjalnie publikują
    bzdury, żeby sprowokować kogoś, kto wie, żeby napisał. Zauważa, że ja
    nigdy nie wypowiadam się na temat jakichkolwiek zdarzeń, o których w
    najmniejszym stopniu mam wiedzę merytoryczną. Właśnie z tego powodu, bym
    choćby niechcący czegoś nie napisał.

    > A wyjasniono juz kto tam poslance gazem po oczach dal,
    > po cywilu demonstrantki palowal itp?

    Skąd mam to wiedzieć, jeśli Ty interesując się tym nie wiesz?

    > A tu trup jest. I cos policjanty kręcą.

    Politycy zawsze kręcą. Widziałeś polityka, który nie kręci?

    > To ty zaczales "czy zyl w chwili zabrania".
    > A tu sie okazuje, ze chwila ma pare minut ...

    Wchodzimy w filozofię. Pomyśl, że Twoje całe życie w obliczu historii
    naszej planety, to jakaś chwilunia wręcz.

    --
    Robert Tomasik