eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 21:32:10
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 15:27, J.F pisze:

    > A czego konkretnie nie zrozumiales?
    > Po stwierdzeniu zgonu karte wystawia lekarz rodzinny, ale kto
    > stwierdza zgon?
    >
    > Karetke wezwalem, ale pacjent nie doczekal, lub zmarl mimo wysilkow
    > ratownikow ... mam wiec ratownikow lub nawet lekarza z karetki na
    > miejscu, i oni mowia "prosze wezwac lekarza rodzinnego" ?
    >
    > Dla utrudnienia jest piatek godz 17:30.

    Nie wiem, co się dzieje, jak się pogotowie jednak sprowadzi i lekarz
    pogotowia nieboszczyka zobaczy. Jeszcze 10 lat temu pogotowie wystawiało
    karty zgonu, teraz nie wiem...

    Natomiast, jeśli zgon stwierdziła rodzina, to jest tak:

    Do godziny 16 dzwoni się do przychodni i przyjeżdża jakiś lekarz (w 90%
    nigdy wcześniej człowieka nie widział na oczy). Albo nie przyjeżdża, bo
    już nie zdąży.

    Jeśli jest po godzinie 18, to się dzwoni do nocnej pomocy lekarskiej i
    przyjeżdża lekarz, który na 100% nigdy człowieka nie widział na oczy.

    Jeśli jest między 16 a 18, to się czeka do 18 na rozpoczęcie pracy
    nocnej pomocy lekarskiej.

    MJ