  • Data: 2003-07-29 04:54:02
    Temat: Re: Policja - jakie ma prawa?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ustny nakaz stawienia się to tak jak ustne wezwanie. Generalnie można
    > zastosować, choć za niestawiennictwo nic nie grozi. Pewnie tylko dla tego
    > doręczył Ci to wezwanie. Co do ubioru, to nie ma on nic do rzeczy. Policjant
    > powinien się przedstawić i okazać legitymację, ale skoro piszesz, że to
    > policjant, to pewnie legitymację okazał.

    Mala miescina to wiadomo kto jest policjantem, nie przedstawial sie.

    > co
    >
    > Żądać ma prawo, z tym, ze nie rozumiem, dla czego nie sprawdził tego na
    > miejscu. Przecież to bez sensu. I co on z tymi dokumentami zrobi? Dokumenty
    > się bierze po to do kontroli, by sprawdzić m.in. czy dotyczą tego samochodu.
    > Jak przyjdziesz na piechotę, to nie wiem z czym sprawdzi.

    wlasnie tego nie rozumiem

    > Nie mam zielonego pojęcia, ale jeśli zmusiłeś go do jakiegokolwiek
    > poważniejszego hamowania, to już popełniłeś wykroczenie. Zresztą marka
    > pojazdu nei wpływa na drogę hamowania tylko przyczepność nawierzchni o
    > której nic nie piszesz.

    nawierzchnia to asfalt, powazniejszego hamowania nie bylo - po prostu najechal
    na tyl bo jechal na pewno wiecej niz 60 - spieszyl sie na zmiane

    Ogolnie skonczylo sie na niczym - nawet nie stawil sie o tej godzinie na
    posterunku - kazal tym na sluzbie mnie wylegitymowac. Pewnie zdawal sobie
    sprawe ze przez rozwleczenie tego w czasie oraz z tego ze w rzeczywistosci nie
    popelnilem wykroczenia odpuscil. Czyba mial zly dzien :-)

    Pozdrawiam
    Dlugi