  • Data: 2003-07-29 18:58:15
    Temat: Re: Policja - jakie ma prawa?
    Od: "" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Policjant zawsze jest na służbie. nawet w prywatnym samochodzie.

    Coś przesadziłeś, jak posuwa żonę to też jest na służbie :-)

    a nie jesteś niedosłyszący ? to zostań, wszystkie polecenia i pytania żądaj na
    piśmie :-)

    > Ustny nakaz stawienia się to tak jak ustne wezwanie. Generalnie można
    > zastosować, choć za niestawiennictwo nic nie grozi. Pewnie tylko dla tego
    > doręczył Ci to wezwanie.

    a wziął potwierdzenie odbioru ?

    Co do ubioru, to nie ma on nic do rzeczy. Policjant
    > powinien się przedstawić i okazać legitymację, ale skoro piszesz, że to

    nie powinien a ma taki obowiązek !
    jeśli tego nie zrobił to złamał regulamin służby !

    > policjant, to pewnie legitymację okazał. Tego, czy się przedstawił, czy nie,
    > to już pewnie nigdy się udowodnić nie da.

    wykrywacze kłamstwa od lipca są znowu dopuszczone do stosowania. !!!

    > co
    >
    > Żądać ma prawo

    NIE MA PRAWA
    KAŻDE DZIAŁANIE POLICJANTA ograniczające wolność zagwarantowana konstytucją
    JEST PRZESTĘPSTWEM,
    dlaczego nie będę tłumaczył - polskie prawo jest bogate
    jesli jedna ustawa na coś pozwala, a inna tego zabrania,
    to czyn ten jest zabroniony !!!
    życze przyjemnej lektury w zestawiwniu synergicznym :-)

    Policjantów obowiązuje Prawo o ruchu drogowym
    policjant zatrzymujący za przekroczenie prędkości z nieoznakowanego pojazdu
    jadącego z przekroczeniem predkości wniosek do izby grodzkiej sądu rejonowego
    winien wystawić również DLA SIEBIE ! :-)

    A co do innych zdarzeń
    w telewizji pokazano policjanta na służbie ,
    który oszukiwał lokatora mówiąc przez domofon że to "listonosz"
    Kłamstwo jest dopuszczalne w słuzbie według ustawy
    Przecież to zwykłe oszustwo !
    Kłania się KK