    From: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Date: Sat, 21 Aug 2004 21:01:55 +0200

    > No, nie bardzo, nie o taka 'organizację' chodzi !
    > Zresztą jak chcesz organizować coś czego nie ma ?
    > Skor nie ma ruchu, to go nie można organizować.

    Ja wolabym abyten znak nic nie znaczyl. Ale wg Twojej wypowiedzi,
    zrozumiale, ze jednak moze cos znaczyc. Tworetycznie 'zakaz ruchu' jak
    najbardziej podchodzi pod 'organizacja ruchu' - po prostu zabrania sie
    poruszac w danym obszarze.

    > A jaki byłyby tego sens ? Co miałby on oznaczać i po co ?

    No znaczylby to samo : 'zakaz ruchu'. A sens taki, ze sm moze postawic tylko
    prostokatna blache bo chyba nie ma prawa postawic 'normalnego' znaku

    Fantom