  • Data: 2004-04-09 11:01:01
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego Windows nie ma porzadnego klucza
    > sprzetowego _dodawanego_ do komputera jako karty (absolutnie
    > nie TC - to jest granda na calego) ?

    nowego bez rejestracji nie odpalisz. windows 2003 serwer.

    > I z powodu malych kar i totalniej nieskutecznosci
    > za faktyczne piractwo mam np. sprzeczki w pierwszej pracy.
    > Kto w ogole kupuje szkolom Office skoro jest OO
    > (no bo Windows i specjalne programy ksiegowo - placowe
    > to rozumiem)?

    1.Kupuja szkolom M. office poniewaz pracuja tam zregoly "guly" ktore nie
    znaja nic innego.

    2.Jest cos takiego jak MSDN Academic

    Jestem przekonany ze z roku na rok m. office ze szkol bedzie znikac na
    rzecz OO.

    > I tak na zakonczenie:
    >
    > - sam boisz sie o swoje dane a zadasz mechanizmow spolcznie
    > niebezpiecznych i sam chcesz prawo w okreslonej sytuacji lamac
    > (przynajmniej jako przedstawienie sytuacji hipotetycznej czyli nie
    > akceptujesz tej policji w okreslonych warunkach - czytalem caly
    > watek).

    bac, to sie nie boje, poniewaz mam legalne oprogr. chocby z racji tego ze
    te programy robie, ale na pewno jestem przeciwny, niektoprym zagraniom
    policji.

    > Reszte danych to juz pomijam w ogole -
    > niby komu i dlaczego wolno je kopiowac ?

    wlasnie!
    Nie zycze sobie np by moja korespondecje ktos czytal.. Nie mowiac o innych
    danych.