  • Data: 2004-04-09 11:56:27
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-04-09, Przemyslaw Rokicki <biuro@love> wrote:

    > nowego bez rejestracji nie odpalisz. windows 2003 serwer.

    No i bardzo fajnie, nie mogli tak od poczatku ? Bo w takim razie
    musisz cos zlamac, cztasz licecnje (chociazby przy starcie). Chyba
    sie zgodzisz ze nie nalezy zdecydowanie piractwa ulatwiac roznym
    takim i _pozniej_ tworzyc prawo ktore umozliwia np. inwigilacje
    obywateli, jakies zakazy p2p (przymiarki w USA na szczescie tylko
    ), oplaty za cdrom dla artystow i inne niebezpieczne idiotyzmy.

    > 1.Kupuja szkolom M. office poniewaz pracuja tam zregoly "guly" ktore nie
    > znaja nic innego.

    Ale nie znaja poniewaz wczesniej piratowali i sie zrobili "specjalisci".
    Jakby nie piratowali to nie byloby tematu. Bo poznawali by od poczatku
    cos normalnego do takich zastosowan (samorzady tak samo).

    > bac, to sie nie boje, poniewaz mam legalne oprogr. chocby z racji tego ze

    Dane to nie oprogramowanie (rowniez program w zrodle uznaje jako dane,
    w koncu on jest moj albo spolecznosci).
    Na moich gratach w chacie nawet bajta M$ nie odpalisz (pomijam koncowke pod
    freedos) a dane nie maja byc dla jakis smiesznych. No i jak oni to
    przetestuja ? Bardzo mnie to interesuje np. ktory ogg jest piracki
    a ktory oryginalny albo darmowy ?

    Nie mowimy przeciez o sytucaji wypalanai pirackich plyt.

    > te programy robie, ale na pewno jestem przeciwny, niektoprym zagraniom
    > policji.

    Dokladnie tak jak ja.
    To nie sa absolutnie blache sprawy.

    > wlasnie!
    > Nie zycze sobie np by moja korespondecje ktos czytal.. Nie mowiac o innych
    > danych.

    No i zauwaz ze to czytaja jakies osiolki, to nie jest np.
    proces powazny gdzie jestes swiadkiem czy kims podobnym
    w sprawie karnej powaznej (jakies morderstwa czy cos konkretnego).

    --
    Jarek