    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polica ze swoim wideo
    Date: Thu, 09 Dec 2004 09:35:21 +0100

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > uwielbiam ten zwrot "niemoralne" a co ma do rzeczy moranlosc z lamaniem
    > przepisow i filmowaniem pirata

    > napewno policja nie wybiera sobie ofiary i nie sledzi jej aby go przydybac
    > na jakims wykroczeniu,

    Skad u Pana taka "ma pewnosc" ?

    > napewno tez nie dzieje sie to do pierwszego
    > wykroczenia, predzej od pierwszego wykroczenia, ktos musi zwrocic na
    > siebie uwage patrolu aby zaczeli go filmowac

    No wlasnie...
    Moze miec ladniejszy samochod niz prywatny samochod pana policjanta..

    > , a do kiegy to robia, zalezy
    > pewnie od stopnia wykroczenia i od stopnia zagrozenia jakie stwarza dla
    > innych taki ktos, oraz pewnie dobrej woli samych policjantow
    >
    > jesli poruszasz sie zgodnie z przepisami twoja "moralnosc" nie powinna sie
    > obawiac o to ze ktos ja nagrywa :)

    Jednak mimo wszystko nie podoba mi sie panstwo, w ktorym policjant sledzi
    "kogo chce" zamiast robic to, za co ou placa, w ktrym strzela do kogo chce,
    bo do bandyty niebezpienie, i w ktorym czai sie w krzakach na tego,
    ktory jedzie tak samo, jak Pan Policjant tu jechal, zamiast troszczyc sie
    o BEZPIECZENSTWO..

    Boguslaw