    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pokrzywdzeni.
    Date: Thu, 5 Jan 2023 06:14:59 +0100

    > Ale ja nie mówię, że nie mam w tym nic nagannego tylko dziwię się
    > szokowi, którego wydaje się doświadczać Dżej Ef. Na okrągło czytamy,
    > że kogoś zgarneli i gdzieś wywieźli. Przyklad ktory podałem też
    > wskazuje, że może to być / było częste zjawisko, a jedyna różnica
    > taka, że się z moją żoną i jej koleżanką tą suką nigdzie nie rozwalili
    > - zapewne nyską trudniej zaszpanować

    No i jednak że od tego czasu minęło 20 lat i był okres, kiedy policja
    cieszyła się większą estymą. Kwestią otwartą pozostaje jedynie czy
    kulsony to cały czas byli dresiarze w mundurach, tylko przez jakiś czas
    mieli dobry piar, czy rzeczywiście w ciągu 20 lat poszli w kierunku
    normalności ale potem po pisiorsku wstali z kolan, pierdolneli o stół
    pod którym klęczeli robiąc laskę ministrowi i teraz leżą na podłodze.

    Jak dla mnie prawda jest gdzieś po środku - trochę szli w górę do końca
    lat 90, ale nie oszukujmy się - do policji nigdy nie szły orły, a i
    charakter służby punktuje niezbyt kreatywnie myślących. To wszystko
    powoduje, że jak spotkasz kulsona na ulicy, to będzie on statystycznie
    na poziomie poniżej średniej krajowej dla stanowisk niefizycznych.
    Konkretnie to często będzie to dres, tylko w mundurze zamiast w dresie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!