  • Data: 2023-01-05 11:34:25
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Jan 2023 00:00:29 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > 2ch policjantów wzięło do radiowozu dwie laski, a
    > potem się pewnie popisywali i rozwalili? Moją osobistą żone z jej
    > koleżanką wracające za czasów studenckich z imprezy, zgarneła z ulicy
    > suka i panowie powozili je w środku nocy po okolicznych dzielnicach
    > napędzając dziewczynom strachu. Potem je gdzieś wyrzucili, ZCP w dość
    > przypadkowym miejscu. Najwyraźniej chętne nie były. Wygląda, że to taki
    > sposób na podryw utrwalony dośc mocno w tej formacji.

    No proszę, a tymczasem media mętnego nurtu donoszą, że strażacy ugasili
    pożar i pojechali, natomiast kulsony były w rozrywkowym nastroju i
    żartowały w stylu "Nie tylko takiego koguta możemy włączyć".

    No i jeszcze po wypadku milicjanci wezwali karetkę, ale tylko dla siebie, a
    julkom kazali spadać. Jedną z nich z obrażeniami głowy i lewej strony ciała
    do szpitala zawieźli znajomi.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,293
    27774,nastolatki-w-radiowozie-nie-tylko-takiego-kogu
    ta-mozemy-wlaczyc.html#do_w=46&do_v=723&do_st=RS&do_
    sid=1016&do_a=1016&s=BoxNewsImg1&do_upid=723_ti&do_u
    tid=29327774&do_uvid=1672856161935

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek