eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-03 12:03:22
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.09.2021 Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał/a:

    > A doczytałeś, że środki przymusu bezpośredniego stosuje się adekwatnie
    > do sytuacji i stopnia zagrożenia?

    Oczywiście, więc póki spokojnie w krzakach siedzą, to nie reagujemy.
    Czyż nie tak jest właśnie? Twierdzisz, że reagują nieadekwatnie?

    > Linka pod twarz podsunąłem, czytać też mam za Ciebie?

    Przeczytaj. Pokaż go, to palcem, bo chciałbym uwierzyć, że śnię.

    > Nie są zwolnieni z przestrzegania prawa. Wręcz przeciwnie, mają
    > obowiązek zgodnie z prawem wniosek przyjąć.

    Jeśli uchodźca wręcza mu wniosek, funkcjonariusz SG ma obowiązek
    rzeczony wniosek przyjąć. Nijak natomiast z tego nie wynika,
    że ma również obowiązek przymykania oka na nielegalne przekraczanie
    granicy, bo uchodźca ma życzenie mu wniosek wręczyć.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.