  • Data: 2019-08-24 12:59:42
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No właśnie nie wiem, jakbym go słuchał to co najmniej raz na tydzień
    > bym z domu nie wychodził;)

    Chodzi o burze w górach a nie ogólnie o kazda burze...

    > Sprawdza się może raz na 10 razy (że
    > wogóle jest jakieś zjawisko atmosferyczne). Raz rzeczywiście była
    > poważna wichura - ile to już czasu rozsyłają - nikt tego poważnie
    > nie traktuje. Właśnie przez genialną prokuraturę która postawiła
    > meteorologom zarzuty za to, że trąba powietrzna zmiotła obóz
    > harcerzy. Od tego czasu spamują tym bez sensu.
    >
    > BTW - chyba stanach sejsmologów próbowali pozywać...

    imo dobrze ze ostrzegaja. Wiadomo ze prognoza pogody jest na jakis
    obszar, wiec to ze zapowiadaja np burze w wielkopolslce to jeszcze nijka
    sie ma do danego miejsca zamieszkania.
    Chodzi tylko o to zeby ostrzegac madrze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.