  • Data: 2005-11-05 21:40:03
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja wrote:

    > Tym bardziej, że to nie były jakieś artystki,

    Kto orzeka, że ktoś jest artystą, a ktoś inny nie? Ty?

    > nie miały zarejestrowanej
    > dzialalności

    Od kiedy artysta musi mieć zarejestrowaną działalność?

    > ani żadnego prawa do robienia takowych zdjęć,

    Prawo do robienia zdjęć? To ty myślisz, że na robienie zdjęć to jakieś
    specjalne zezwolenie jest potrzebne?

    Ja nie wiedziałem, że jesteś taka stara, że z własnego doświadczenia
    pamiętasz czasy NKWD...

    > robiły je w pracy, podczas dyżuru.

    A z tego wynika co?

    > Same na siebie wydały wyrok.