  • Data: 2002-09-03 07:44:12
    Temat: Re: Poczta Polska - zagladanie do listu
    Od: CC <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw sprawdz regulamin poczty na jej stronie czy mozna przesylac
    listem pieniadze.
    Lepiej by bylo gdyby nie bylo zabronione ale nawet jesli zabraniaja to
    nic straconego.
    Tajemnica korespondencji prawdopodobnie jest zagwarantowana w
    konstytucji. Mozesz to sprawdzic w moim serwisie, sa tez tam
    Powszechna deklaracja praw czlowieka i Miedzynarodowy pakt praw
    obywatelskich i politycznych - mozliwe ze tam to jest a Polska to
    ratyfikowala.

    Spisz konkretne paragrafy i sluz skarge do Poczty(reklamacja),
    Policji, Prokuratora (zawiadomienie o przestepstwie), Niku, Rzecznika
    Praw obywatelskich - kopie opublikuj na grupach dyskusyjnych i zaloz
    stronke z tym tematem - publikuj tam wszystkie dokumenty w tej
    sprawie.
    Do tego potrzebne jest jeszcze pisemne oswiadczenie goscia ktory
    wysylal kase.
    No i dobrze by bylo gdyby to byl list polecony.

    Serwis gdzie bede te deklaracje i konstytucja to
    http://obnie.w.interia.pl

    Tylko takie dzialania moga zapewnic utrzymanie wlasciwych praw
    obywateli w panstwie.

    CC